Burcu0707 Minik1Civciv ilk isin tsh baktirmak olsun betayla birlikte tshda baktir gebelikte tsh yukselenlerim kimyasal bos gebelik dusuk oluyor
Minik1Civciv Burcu0707 ay korkutma beni kuzum ne olur 17 haftalık kistik higromadan dolayı kaybettim bebeğimi ikinci kese gelişmedi beta düştü kendim düşük yaptım inşallah bu sefer sağlıkla ilerlerim
Karpuzannesi Iris benim kızlarımda koyu cıkmıstı şimdi hamileyim ve silik cıkmıstı erkek etrafımda da silik çıkanlar hep erkek gözlemlerime göre doğru bi teorimi bilmiorum ama sizin de erkek bence ❤️
NurNaz Yehsen-27 cnm kizlarimda çizgiler anında koyu çıkmıştı bir gün gecikmeyle yapmıştım oglumdada aynı şekilde bir gün gecikmeyle yaptım böyle silik çıkmıştı o yüzden böyle düşünüyorum
Karpuzannesi NurNaz bu teori hep aklımı kurcalıyordu benimde silik ve oğlum olacak kızlarımda cok koyuydu 3 ünde de bi gün gecikmeyle yapmıştım
NurNaz Karpuzannesi aynn cnm benimde kizlarimda koyu çıkmıştı oglumda ise silik çıkmıştı çevremde de hep böyle oldu koyu kız silik erkek cikmisti
Aysehsdmr Yehsen-27 evet canm zor da olsa görünüyor daha önce böyle gebelik öğrenmiştim. Ama böyle çıkıp gebe olmadığım da oldu
Mommm03 Iris kızıma hamileliğimde adetimin 3.cü günüydü yani adet olsaydım neyse test yaptım hemen çizgi cıktı silik bile değildi dakika bile tutmama gerek kalmadan saniyeler içinde oldu ama smdiki de 6. Ci gün yaptım silik çıktı durdukça koyulaştı
Mommm03 Iris bn yaptırmadm testten 1 hafta sonra gttm doktora keseyi gördüğü için test istemedi cuma günüde kalp atışını duydum