Hanımlar hayırlı sabahlar
2 yaşında bir kızım var bu ay adetim 1 hafta geçti bende gebelil testi yaptım 5 dk içinde silik çizgi çıktı. Bir kaç gündür tekrarlıyorum hep silik çizgi çıkıyor. Şuan bulunduğum yerde beta sadece belirli bir gün bakılıyormuş o yüzden baktıramadım. Soracağım şu ki, kızıma hamile kaldığımı öğrendiğimde adetim 1 gün geçmişti ve gebelik testine idrarı damlattığım anda çizgi hemen oluşmuştu. Bu sefer silik çizgi 5 dk içinde oluyor ama çok koyu bir hal almıyor. Deneyimleyenlere sormak istedim. 