NurNaz Yehsen-27 cnm kizlarimda çizgiler anında koyu çıkmıştı bir gün gecikmeyle yapmıştım oglumdada aynı şekilde bir gün gecikmeyle yaptım böyle silik çıkmıştı o yüzden böyle düşünüyorum
Yehsen-27 NurNaz anladım canım misal benimde adetimden 5 gün gecikti yaptım testi silik çıktı hemen sonra kann verdim misal 2250 çıktı aslında kipkirmiz olması lazımdı silik çıkmıştı
NurNaz Hande3535 ya siz öyle düşünebilirsiniz ama çevremde de hep böyle oldu şahsen kendimden de o yüzden söylüyorum
Hande3535 NurNaz bu benim düşüncem değil biimsel bir gerçek. Zaten %50 ihtimal var ya kız olacak ya da erkek. Sadece size ve çevrenize öyle denk gelmiş hepsi bu.
NurNaz Karpuzannesi aynn cnm benimde kizlarimda koyu çıkmıştı oglumda ise silik çıkmıştı çevremde de hep böyle oldu koyu kız silik erkek cikmisti
Aysehsdmr Yehsen-27 evet canm zor da olsa görünüyor daha önce böyle gebelik öğrenmiştim. Ama böyle çıkıp gebe olmadığım da oldu
Yehsen-27 Aysehsdmr herkes dedi hadi yap yap ben dedim tam emin olum öyle daha Dr gitmedim canım 2hafta daha geçsin öyle gideyim dedim
NurNaz Yehsen-27 googleden happy mom resim yükleme yeri var ordan yükleyip kopyalayıp yapıştırıyorsun burdan cnm
smallbaby NurNaz yaaa benimkide silik kesin bebiş verdır diye düşünürken sizde oğlandır dediniz ben şokk benimkide oğlanyaa😳🥹🥹🥹