Seyma95 daha bu ğün 5 aylık olduk henüz Doğuma çok olduğu için açıkcası ücreti sormadım. Ama doktorumdan çok memnunum gerekli her bilğiyi veriyor sorduğum soruların cevabını alıyorum aklımda takılı birşey kalmıyor. Ablam ve gelinimizde gebeliklerini Fatma hanımla geçirdiler doğumlarını yaptılar. Fatma hanımı tercih etmemdeki bir etkense anne ve bebek için herhanği bir tehlike olmadığı sürece hiç bir şekilde sezeryana almıyor.