Ebbruc bende bat yarın 7 gün kala erken gebelik testi yaptım çıkmadı 6 gün kala kan verdim 0.10 çıktı önceki gebelik 2 gün gecikti idrarda çıkmadı kanda 14 çıktı kimyasal oldu inşallah adet olmam ben de yarın geç döllenme oluyor benim gebelikler hayırlısı olsun inşallah vardır canım dua et bana inşallah hasta olmam evde test varda yarını bekliyorum