Onekim Hanife47 kuzum 2 gün sonra çıkıyor orda da hem sabırsız biriyim hem beklemekten yanayım çözemedim kendimi 16 gun gecikmeyle sağlık ocağında yaptırdım 18. Gün çıktı sonuç negatif dedi
limoncicegim2 Onekim yani ben test yaptım sürekli on gün geciktiğinde bile negatif çıkıyordu en son 14. Gün silik bir çizgi çıkınca gidip kan verdim ve hamile olduğumu öğrendim
Onekim Cgdm34 kiz özelde 280 lira bi kan beta hcg sok oldum iki günde bir gittiğimi düşünürsem baya uçuk yani randevular da qra ara bakıp bulmaya çalışıyorum valla
Cgdm34 Onekim ben yaptrdımm ozelde 40 tl mı ne odemıstım ama doktorum benden acıl ostedıgı ıcın ozelde yaptrdım yoksa tahlıllerımı genelde ya saglık ocagında yada devlette yaptırırm☺️
Ebbruc karpuzz 2 günde 1 mutlaka ☺️😬 çünkü ben yumurtlama takibi falan yapmadım hiç stres yapmamak için
karpuzz Ebbruc bu ay bende bayram vs girdi araya evde değildik o yüzden yapmayım takip dedim ama böyle regl geçikmesi yaşayıncada acaba diyorum😀
Onekim limoncicegim2 20 gun oldu benimde test almadım ama izmirde özel hastane arıyorum kan vericem çalıştığım için saat sıkıntısı var her hastane her saatte yapmıyor maalesef kaset test almak istemedim bu akşam gidip kan vericem tekrar bakalim inşallah pozitif cikar
TinyBabys Onekim 18 gün gecikmede negatif gördüm. Bu kadar gecikmeye çıkmadıysa yoktur dedim. Hatta doktora randevu aldım sonra tekrar test yapayım dedim. 29 gün gecikmede öğrendim. Bebek istiyorsanız inşallah vardır. ☺️
Onekim TinyBabys ayyyy inşallah kuzum istiyoruz evet bu akşam kan vericem inşallah pozitifi görürüm bende 29 gün gecikme demişsiniz söktürücü kullanmayı düşündün mü yad kullan dedi mi doktorlar bende kullanmak istemiyorum ya sonradan çıkarsa diye
Onekim GulsahTasdelen izmir kemalpaşa da oturuyorum devlet hastanesi acilden doktorların hiçbiri yapmiyor polikliniğe git diyolar direk
TinyBabys Onekim emziriyordum kullanmadım o yüzden. Hemen doktora randevu aldım bi sorun mu var diye. Sonra bebek için gitmiş oldum. İnşallah gönlünüze göre olur. 🥰
badi_sabaa3 @Onekim canım bende izmirdeyim karataşa gittim 150 ye bakıyorlar nerdesin bilmiyorum ama bende 14. Gün gecikme bekliyorum ilaç verdi doktorum