Kızlar yine ben 🤦♀️ bat 11 temmuzdu 19 gün gecikmedeyim hiçbir belirti yok ne adet ne gebelik, sorum da şu hastanelerde randevu yok hep ileri tarihli acilde bakmıyor beta hcgye ve ilac da kullanmak istemiyorum doktora gozukmeden benim gibi gecikip hamile olan var mı birde izmirde yaşıyorum özellerde kana ne kadar ücret alıyorlardır uyguna yapan yer var mıdır