Birselgell Benim o konularda pek bilgim yok doğum olsun odalar olsun kimin gireceği olsun bilmiyorum doktorum da bişey demedi şeker yüklenmesini yatırmamıştım yaptır mutlaka değerlerine bakalım dedi onu yaptırdım şimdi muayneye gidicem bakalım ne dicek ben utangaç olduğum için pek bişey soramıyorum heycandan unutuyorum bazende acele oluyor öyle kalıyor doktorun bişey demesini bekliyorum yaşımdan dolayı kadın hastalıkları olsun hiç doktora gitmemiştim evlendim hamile kaldım utana çekine gittim doktora ultrasonda bile bakarken acarken karnımı doktor olduğu halde cekindim ama şimdi alıştım normal doğumdan korkuyorum sezaryan istiyorum Nihan hanımın instagram hesabı varmış burda biri demişti ordan baktım devlet hastanesinde bir sürü ameliyata girmiş sezaryanda yaptırmış inşallah öyle olur bakalım hayırlısı 🙏