Nur8sonmezz
Çağsuda doğum esnasında hiç iyi şeyler duymadım ne ebe ne doktorlarla ilgili sağlıklı çocuğu bile alttan çekiş esnasında yanlış çekip sakat bırakanlar çok duydum çok. Ben çağsuyu asla ve asla tercih etmem kimseye ve genelde sezeryan taraftarı doktorlar. Alper başbuğ ve derya başbuğ içinde hiç kötü bişey duymadım İkiside işinde çok başarılı insanlar ama tabi Alper bey, derya hanıma göre bi tık daha iyi. Devlet hastanesine gelirsek çocuğu kimin doğurtturduğunun önemi yok önemli olan sağlıklı doğması bu sebeple doktor ebe farketmez bu arada ebe neden istemiyosunuz anlamıyorum ebelerin eğitimleri sadece ve sadece çocuk ve doğum üzerine zaten. He birde devlete ocakta 2 tane yeni doktor geldi, biri boludan gelmiş ben ona gidiyorum çokta memnunum ilgili ve güleryüzlü konuşması falan da çok hoş bakalım şuanlık böyle devam edicem bende doğumu normal düşünüyorum ama önemli olan o an güzel ve sağlıklı geçsin kimin doğurtucağı önemli değil benim için zaten olumsuz bişey olursa doktorunu arayıp çağırıyolar hemen :) (çevremdeki onlarca insan hep devlette yaptı ve hepside çok memnun normal doğum için) :)