Nur8sonmezz Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah sizin kaçıncı hafta :) Alper beye çok iyi diyorlar ama ben düzce de direk ücretsiz muayene ye gidiyorum 2 3 aydır hep iyi dr ler denk geldi minnoş tatlı hepsi inşallah doğuma da öyle denk gelir ebeler doktorlar hemşireler:( özel oda varmış tek kişilik doğum olduğu gün denk gelirse orayı talep edeceğiz inşallah olmazsa da Allah yazmıştır guzel şeyler hakkımızda inşallah.