Biannebibebe Gmz28 ah o dayanılmaz uykular bugün bende adet sancısı gibi çok oldu belimde özellikle doktorum normal olduğunu söylemişti ama
Mutluuygungelen Bizimki 28 şubat görünüyor aslında ama babamız 2 mart, doktorumuzdan ayarlama yapmasını istedik aynı tarih olsun diye olur dedi, tabi öncelikle sağlıkla gelsin de ne zaman olduğunun bir önemi yok❤️
Mrvnrsntrk Biannebibebe merhaba 7+5 olduk evet gecen hafta duyduk cok guzel bır duygu 🥰🥰siz duydunuz mu
Biannebibebe Mrvnrsntrk yok şuan tam 6 haftalık olduk 5 gün sonra randevum var 6+5 te gidicem doktora umarım duyarız 🥹
Mrvnrsntrk Merhaba bizde 7+5 olduk 14 mart görünüyor takvıme göre hayırlysla inş gelsınler 🥰🙏🏻 Ilk 4 hafta mıgde bulantım yoktu ⅚ da basladı cok yoğundu hap verdı doktorum suan cok ıyıyım sadece cok uykum gelıyor
MyLittleMiraclee Merhaba biz 6+1 olduk, çarşamba günü keseyi görmeye gidicem inşallah. 25 Mart tarihimiz sanırım😀
dogapk 5+2 genel bir yorgunluk var üstümde bazende eklem ağrıları. Kokulara karşı da çok hassaslastim inanilmaz