HappyNewMoom Biannebibebe evet o canım gayet büyüyebiliyorda baya uzun yatar diye düşünüyorum ben en küçük boyu yapılınca kalan parçalarla alt değiştirme yeride yapılıyor
busra009 Yaseminturan_ 9+2 benim de bulantım hiç bitmedi 4 kilo verdim bu ay hatta bir yandan da çalışıyorum 🥹
Gizemblk 6+2 yim hiç bulantım olmuyor ama aşırı terleme bunalma, karın ağrısı şişkinlik hissim var siz de de var mı ?
gstetik busra009 bulanti onleyici bileklikler varmış doktiruna danış kullanmayi dene istersen belki ise yarar
180720 Ela344 benimde öyle gözüküyor ama sat’a bakınca 24 Şubat gözüküyor amaaan ne zaman isterlerse o zaman gelsinler sağlıklı olsunlar da ❤️😇
Gmz28 6+6 oldukk simdilik bir sıkıntımız yok olmaz da inşallah :) sadece yemek yedikten sonra uyku tatli geliyor :)
Biannebibebe Gmz28 ah o dayanılmaz uykular bugün bende adet sancısı gibi çok oldu belimde özellikle doktorum normal olduğunu söylemişti ama
Nur-006 Biannebibebe trendyolda beşik anakucsgı bebek arabası puset doğum çantası küvet takımı toplu buldum uyguna onu düşünüyorum