mustafatma43 Biannebibebe bende Mart ayı annesiyim sağ Salim kucagımıza alalım yavrularımızı inşalllah 🙏
Summerwine Benim de doğum 18 görünüyor uygulamada ama ultrasonda 2 gün eksik çıktı sanırım 20 Mart olacak🤣
HappyNewMoom Selenay3523 benimde mart sonu görünüyor babası gibi koç burcu olacak inşallah biraz erken gelir balık olur 😂😂
2022Mom2022 HappyNewMoom bizimkinde nasipse babasıyla Koç Burcu olucak şimdiden babasından tarafa olduğunu belli ettiler 😂🤲
2022Mom2022 Biannebibebe 5+2 bazen düşük tansiyon bazen çoo yorgunluk ama en çok iştah artması sürekli tuvaletteyim bide bol su tükettiğim için 🥹🤲cuma ilk randevu iple çekiyorum bakalım 🤲
Faness Biannebibebe ben 5+1 Çok güzel geçiyor keseyi gördüm bugün 😍 Kalp atışını en erken ne zaman görürüm acaba