Biannebibebe Kızlar alışveriş konusunda beşik kafama takılıyor oda yapmayı düşünüyorum odasına büyük yatak yaptırayım mı size dolabına takım olarak başlarda yanımızda yatacağı için kararsız kaldım bide yatak odasına beşik olarak ne düşünüyorsunuz ?
HappyNewMoom Biannebibebe ben bir beşik gördüm trendyolda 6*1beşik olarak geçiyor çok kullanışlı gibi bir bak istersen hem anne yanı yaparsın büyüyünce biraz odayada şık olur
Nur-006 Biannebibebe trendyolda beşik anakucsgı bebek arabası puset doğum çantası küvet takımı toplu buldum uyguna onu düşünüyorum
Mrvnrsntrk Biannebibebe merhaba 7+5 olduk evet gecen hafta duyduk cok guzel bır duygu 🥰🥰siz duydunuz mu
HappyNewMoom Biannebibebe ayy benimde ilk hamileliğim regl tarihine göre 7+3tük ama 5+3müşüz ultrasona göre 😊 baya baya mide bulantım var sürekli açımm
babymomy12 Biannebibebe 6+1 olduk şuanlık 24 mart gözüküyor ama bakalım 🤭 inanılmaz bel ağrım var rahat yatamama sorunu 🥹
HappyNewMoom Biannebibebe evet o canım gayet büyüyebiliyorda baya uzun yatar diye düşünüyorum ben en küçük boyu yapılınca kalan parçalarla alt değiştirme yeride yapılıyor
Cngzsra1109 Bizde 8+3 olduk bugün doğum tarihi 8 Mart görünüyor .Bende kokulara karşı çok hassasiyet oluştu , ara ara bulantı oluyor hiç bir şey yiyip içemiyorum .
Senanur567 Biannebibebe 9+0 uyku hali var aşırı hemde yemek yemeye bile halim yok mide bulantısı vardı şimdi geçti şimdilik güzel herşey
Senanur567 Biannebibebe ben kahvaltı dan sonra uyuyorum öğle yemeğinden sonra uyuyorum sürekli uyuyorum