Elatalay bende tedirgin oldum hemen gittim cahıllıgımın bedelini odedım diyebilirim 16 saat ac susuz uykusuz halsiz suni sancı aldım orda telefon da yasaktı aileyle konusup gorusmek te esımden kek meyve suyu corba ıstemısler corba gaz yapar dediler ıcırmedıler dıgerlerı sekerim olmamasına ragmen sekerın cıkar dediler tukettırmedıler son dakikalarda sancı gırdıkce yere dustum bagardım bı allahın kulu gelmedi oturup baklava dondurma yaptılar ustune bıde yere dustum dıye bagardım diye kızdılar dogumu da stajerler yaptırdı 35 dıkıs attılar doktor emzirirken geldi aaa sen dogurdunmu dedi daha neler neler sımdı ki aklım olsa ıyıce arastırırdım ve dayanılmıycak hale gelene kadar gitmezdim