Beybileydi Naznaz6224 bugün akşama kadar hurma yedim leğene sıcak su doldurup 20 dk oturdum birazdan da ada çayı içip squat yapcam daha da gelmezse pes edip salı gününü bekliycem 😅
Aysaayigitt Kızlar benimde ilk gebeliğim 36 haftadayım , belim ağrıyor biraz adet sancısı gibi bir ağrı var bu doğum sancısı mı oluyor yalancı sancı mı , bir de özel bölge acıyor bir baskı gibi
12_ze Aysaayigitt yalancı sancı da olabilir canım ya bende de ara ara adet sancısi oluyor vücut doğuma hazırlıyor diyorlar
[silindi] Aysaayigitt yalancı sancılar kemiklerin açılıyor vücudun doğuma hazırlıyor kendini bende öyleydim smdi 1 cm açıklığım sancım var ama eve yolladılar
ebru_mert Aysaayigitt kasıkların da ağrıyorsa enfeksiyon olabilir öncelik ona baktır doğumsa zaten geçmşuor artıyor giderek
12_ze [silindi] biri sıcak suya otur akşama doğurursun bana da dua edersin demişti bugün onu denicem hurma işe yaramadı bende sıcak suya oturucam bu gün
[silindi] 12_ze denedim ya iki hafta öncede 1 cm açıklık vardı şuanda öyle sancılarım var ama açıklığım yok eve geldim 1 haftadır hurma yiyorum adaçayı içiyorum ilişkiye giriyorum plates topunda hareket ediyorum squat yapıyorum ama nereye bunlar gidiyor anlamıyorum 😐
Beybileydi [silindi] bende de işe yaramadı salı günü suni verecekler ama acaba yarın mı gitsem diyorum bugün bebeğimin hareketleri çok çok azdı korkuyorum
[silindi] 12_ze yok benim doktorum öyle biri değil tehlikeli birşey olmadığı sürece öyle birşey yapmaz bende istemezdim zaten ya suni sancıyı inşallah olmaz öylede muhtemelen haftaya en geç doğar herhalde
12_ze Beybileydi bizimkinin de azaldı birde çok toplanıyor karnım sertleşiyor bugün devamlı bende korkuyorum sabah hastaneye gidicem suyu da az demişti doktor
[silindi] Beybileydi alanıda daraldı ya ondanda olabilir benimde öyle ama biseyi yok bekle istersen için rahat değilse git 1 gün sonuçta bişey olmaz erken gitmenin
Sema150919 0 açılmayla ağrı başlayınca açılır mı 40+2 deyim hala bi umut bekliyorum var mı benim gibi olan ?
Beybileydi 12_ze suyu da azsa ihmal etmeyin yarın gidin ben de gece gözlemliycem ona göre ya sabahtan ya da salı günü gideceğim. Rabbim sağlıcakla bebişlerimize kavuşmayı nasip etsin
Elatalay Melikeex ya bnde yaptm birkac saat once kaynayip ictm ama benim.agrim.gidip gelmiyo devamli agri
Elifgoktug1 Naznaz6224 2 saat hiç durmadan yürüdüm ertesi gün acilmam 3 cm idi hiç yumuşama bile yokken hemde yürüyün arkadaşlar duraksamadan hafif hafif yürüyün
[silindi] Elifgoktug1 ya 2 hafta önce 1 cm idi açıklık ilişki var hurma yiyorum adaçayı içiyorum hareket ediyorum çok plates topunda felan squat yapıyorum sıcak duşa giriyorum olmuyor olmadı yani bı yürüme kaldı onuda yapayım bari inşallah olur
mervesaridag Sema150919 yarına kadar bekleme kararı aldık yarın son kez muayene edicek suni sancı yada sezaryenle doğum yapçam inşallah ama henüz karar veremedim 😕