[silindi] Naznaz6224 deme ya inşallah olur da ada çayı diyorlar bide onuda dene bari deneme tahtası olduk 😂😂
[silindi] Naznaz6224 ilk aylarda bazıları yasak erken doğumu tetiklediği için bende icmemistim smdi başladım ama zaten doğumu istediğimiz için 🥰
[silindi] Naznaz6224 ben sıcak suyu belime tuttum karnıma tuttum öyle yaptım bilmiyorum bende ki muhtemelen bıseyin leğen gibi içini doldur otur demek istedi herhalde
Beybileydi Naznaz6224 bugün akşama kadar hurma yedim leğene sıcak su doldurup 20 dk oturdum birazdan da ada çayı içip squat yapcam daha da gelmezse pes edip salı gününü bekliycem 😅
12_ze Naznaz6224 bu hurma kesin mi yaa bugün 5 tane yedim her gün yiyorum gerçi bende kaynatıp içim inşallah bende doğururum bu gece
12_ze [silindi] canım inşallah senin bu gece doğumun olur o zaman sancin da varsa hurma da işe yaramış olur da doğum yaparsın sağ salim. Bende kaynattim icicem birazdan bana da dua edin bende dogurayim artık 40+4 olduk.
[silindi] Naznaz6224 benimde 35 haftalık 1 cm açıklık rahim ağzında yumuşama vardı 36 haftalık nişanım geldiuan 37 yiz karnıma iğne batar gibi aşırı ağrı var sancı ile yürürken kasiliyorum bakalım gercek doğum mu
[silindi] 12_ze doğumun olur diyosun içim tuhaf oldu ilk ya herhalde duygusallastim şuan birazda korku var başımıza ne gelecek acaba Allah büyük inşallah sende bu gece etkisini görürsun rabbim tek bı avazda kurtarır hepimizi inşallah ❤️
[silindi] 12_ze ediyorum da belim hafifledi şuan karnım göbek etrafında igne batar gibi ağrı kasılma var o hiç geçmiyor hafifleyip şiddetleniyor sürekli midemde çok bulanıyor
12_ze [silindi] biri sıcak suya otur akşama doğurursun bana da dua edersin demişti bugün onu denicem hurma işe yaramadı bende sıcak suya oturucam bu gün