Merve201119 ultrasonda beyninde sıvı miktarının çok fazla olduğunu gördü dr um 19. Hafta civarındaydım zaten detaylı zamanım gelmişti en acilinden yaptırdım ve orda hersey belli oldu. Kalp damarlarından biri yoktu. Şöyle söyleyeyim giriş damarı var çıkış yok. Timus bezi oluşmamış. Beyninde çok fazla sıvı birikmiş. Suyum çok fazlaydı. Çilek baş görüntüsü var dendi. Gerçi doğduğunda hiç öyle gözükmüyordu ama heralde onlar içeride milimetrik ölçüyolar. Bu belirtilerin hepsi tri. 18 e çıkıyordu. Ama deyatlı ultrason tarama testi olduğundan kesin tanı için amniyosentez yaptılar. Ben sonuna kadar umudumu yitirmedim. Tri. 18 çıkmasında her türlü mücadeleyi veririrz dedik ama o sonuç çok hızlı bir şekilde çıktı. Elden gelen birşey yoktu. Doğum başlatıldı. Kızımı doğurdum ve toprağa verdim. Böyle diyince biraz farklı geliyor insanlara ama şunuda söylemek isterim ne olursa olsun doğurucamda dedim. Ağladım öldüm bittim hastane koridorlarında. Ama bu öyle bir hastalık ki canlı doğma olasılığı düşük ve doğsada kırkı çıkmadan vefat ediyor bebekler. Doktor diyor sağlıklı bir bebek gibi gelmez anne karnında kaybetmesende. Kanaman çok olur durduramazsak rahminin bir bölümünü yada tamamını almak durumunda kalırız. Dondurulmuş embriyoların var anne olma şansını kaybetme. Ki gebelik zehirlenmesi olma olasılığı yüksek çünkü karnında ölme olasılığı yüksek. Tabi annen gözünün içine bakıyor kocan sen bilirsin diyor ama niyeti belli seni doğurmaya yönlendiriyor. Tükiyenin belki en iyi dr lar dediğin uzmanlarına gönderiyorlar sonuçlarını hepsi aynı şeyi söylüyor dr nu dinlesin. Yani demem o ki başa geliyor ve bir şekilde yaşaman gerekiyor. Herşey bizler için Allah herseyin hayırlısını versin. Umuyorum senin böyle bi riskin yoktur.