umran__ seninle aynı zamanda aynı şeyleri yaşamışız ve hemen hemen yine aynı zamanda hamileyiz. Bende geçen sene Ağustos başlarında bebeğimi kaybettim trizomi18 li 32 haftalıkti. Şimdi yeniden hamileyim tam 32+0 oldum 😔. İlk bebegim kızdı 💞 , bu erkek 💙 hep aynı seyleri yaşamisiz. Şuan bebeğin nasıl inslalah bir sağlık sorunu yoktur , 🤲