Merhabalar hanımlar tek tek bütün yazılanları okudum ben 4 temmuzda Zeynep Kamil de amniyosentez yaptırdım başta çok korkmuştum ama yapıldıktan sonra Okadar da abartılacak birşey olmadığını gördüm ama gene de insan tabi bir tedirgin oluyor Zeynep Kamil de Oya hanım yaptı benim amniyosentez işlememi yanında başka bir doktor ve asistanlar da vardı amniyosentez olayını hergün yaptıkları için alanlarında çok iyiler
Benim de çok sıkıntılarım var hala sonuç bekliyorum bakalım neler bekliyor beni dualarınıza talibim rabbim şu içinde bulunduğumuz durumdan hayırlı bir şekilde çıkabilmeyi nasip etsin inş… 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Diyeceğim o ki korkmayın zaten korkunun ecele faydası yok ama Zeynep Kamil ilgi alaka herşey açısından on numara bnden demesi size ben özele gidiyordum başım yandı hep iyi iyi dediler benim fark etmem sonucunda bebeğin durumunu hemen Zeynep Kamil e randevu aldım ve gerçekle karşılaştım tam da hissettiğim gibiydi en kötü devlet bile özeldir iyidir bunu unutmayın…..