Merve201119 eğer sadece kalbinde parlaklıksa korkma. Büyük ihtimalle kendiliğinden kaybolur veya doğunca kaybolur. Tek başına parlaklik korkulacak birşey değil 🥰 benim bebeğimin kalbiinde delik vardı ve beyninde de sıvı birikintisi + beynin bir tarafı hiç gelismemisti iç organları hepsi sorunluydu, yarık damak, el ve ayak çarpıklığı falanda vardı yani baya bulgusu vardı bunlarda sonradan belli oldu. Şuan sen kaç haftalıksin. Parlaklık tek başına korkulacak bişey değil ama sen yine de takipte kal küçülmüş mu kaybolmuş mu diye . Perinatolojiye ayda bir git bence. Evet şuan tekrar hamileyim 31+6. Suanlik bebeğimde bir sorun yok inşallah böyle devam eder 🤲