Haticee7818 96Hamisanne Recep Agâh 💙 Recep kayınpederimin ismi vefat ettiği için eşim çok istedi kıyamadım 💙
Nazlican46 Haticee7818 Recep ağır bir isim olduğu için keşke yanına daha hafif bir isim koysaydiniz ikisi ağır olmuş yan yana Recep Agâh zor ve ağır bir isim sadece düşüncemi belirttim tabi siz bilirsiniz 🥰
Kubraa9876 Haticee7818 Merhaba isim çok güzel ama ölülerin ismini bebeklere vermek günahmış diye duydum çünkü direk o kişinin kaderini bebeğinize bağlamış oluyorsunuz ama tabiki siz bilirsiniz 😊
AleynaSvn 96Hamisanne ilk oğlum Mustafa Ata ikinci oğlumun adı da Allahın izniyle vatan olacak 🙏🏻❤️ Rabbim bağışlasın bizlere
Mabel AleynaSvn bu forumda ilk defa begendigim kardes isimleri ve zaten tek basina dev isimler. tebrikler