Kleopatra- Kuzey Duran.. Duran ismi kayınbabamın ismi eşim çok istiyor diye koydum. Ama yakışıyor mu güzel mi bilmiyorum :)
Ela4810 96Hamisanne Oğlumun ismi Demir💚 olacak. İlk 4 ayı çok zor atlattım çok kanamam oldu, bütün doktorlar düşecek dedi. Hatta gebeliği sonlandıralım dedi. Ama 22. Haftaya geldik çok şükür. Çok güçlü, dayanıklı diye Demir olsun dedik😁
Hayalgokce Ela4810 kanama alaniniz mi vardi acaba benimde cok kanamam oluyor 18.haftadayiz benimkiside erkek ve bnaa sanki kötü seyelr olacakmis gbi geliyor