Hayalgokce
Evet kanama alanım vardı ve keseden 3 4 katı büyüklüğündeydi. 6. Hafta sonunda başladı, ve çok kanamam vardı. 16. Haftaya kadar aşırı derecede devam etti. Çocuk beziyle gezdim ve çogu zaman ondan bile çıkıyodu. Sonra azalarak siyahlaşarak kanamam bitti. Bu süreçte sabah akşam progestan iğne kullandım. 3 günde bir pluton depot iğne kullandım. Ve tuvalet yemek harici kalkmadım. Şimdi çok şükür sıkıntılarımız bitti, 22. Haftadayız