Babyozi21
Prilam işe yaramıyor diyemem en azından gece kusmamı tutuyormus ,bı ara sinirlenmistim işe yaramıyor içmicem diye gece 5 kez kustum bir dk uyuyamadim bulantı ve ogurmekten, gündüz içmeme rağmen gündüz de devam etti kusma artık bayilacaktim o gün, dedim demekki en azından gece ise yariyormus ama.gunduz kusmalarima yaramadi kaç tane icersem içeyim , Allah hepimizin yardımcısı olsun yaşamayan bilemez çok zor 🌷💙