Bebegimizolsun yaaa canım dramamine mi ,bana da yazdı doktor ama sadece kusman 3-4 ü geçerse iç dedi , her gün mü içiyorsun nasıl içiyorsun ,prilami da kullanıyor musun aynı zamanda , nolur bı anlat hele ,ben de çok fenayım ama doktor her gün içme dediği için içemiyorum perişan oldum 🙄