Bebegimizolsun Sabah 8 gibi dramamine içtim ,sonra 1 saat daha uyudum ,9 da bi kalktım bulantidan ölüyorum ,aç karna girdim sınava , ayıldım bayıldım sınavda hem maskeli hem sıcak hem açım hem midem ağzımda 😂 zor dayandım ,sınavdan çıkar çıkmaz da kustum 😂 gülüyorum halime neyse artık seneye bebişim sağlıkla kollarıma gelsin de onla birlikte çalışırız sınava ,ben bu sene elendim 😂 Bu arada dramamine içtiğimde yine bulaniyordu ama bu kdr kötü olmuyordum en azından öğürme hissimi azaltiyordu ,bugün işe yaramadı namussuz 😂