Dilooo ben 37+6 da dogum yaptım kilosu iyimıs masallah bıde sancın asırı dayanılmıycak olana kadar gitme suni vermesinler bostan yere benim hıc haberim olmadan suni verdiler 16 saat suni sancı aldım hastaneye gıttıgımde 4 santim acıklıgım vardı bide bebek de gelısım gerılıgı vardı nst de de sancı cıkınca yatıs verdiler