HMeyraaa Hayırlısıyla olur İnşAllah moralini bozma çok kez yaşadım aynı duyguyu Ama Yumurta ve sperm olduğu sürece her kadın hamile kalır diyor doktorlar Rabbim en doğru vakitte yolluyor Mucizesini inanıp sabredip bekleyeceğiz inan yalmız değilsin 🤲❣️