Sanal_koala00 HMeyraaa hiç bu testten yapmadım 2 kere gebe kaldım iksiinde de kaset testle öğrendim inşallah vardır ki bence var çünkü çizgi belli yani Rabbim gönlüne göre versin canım🥰
isimsizzz HMeyraaa Testte bı bozukluk yoksa ,hamilesin hayirlisiyla ❤️ böyle silik çıkıyor başta zaten
HMeyraaa Cubukmakarna evet sabah kan vermiştim yarın çıkıcak ama çok heycanlıyım sizlere de sormak istedim
Stella_0 HMeyraaa İlk gebeliğimi bende böyle 6 gün önce normal kaset test yaptığımda öğrenmiştim. Kan tahlili yaptırın yarın garanti olsun 😊🙏 Umarım hayırlısı olur 🥰
HMeyraaa Cubukmakarna maşallah 🌸 çok güzel bir kaderi olsun inşallah ☺️ Çizgi çok silikse kız olur dendi bende kızımın olmasını çok istiyorum o yüzden sormuştum teşekkür ederim
nidako HMeyraaa ben de sağlık ocağında verdim akşam saat 8 gibi çıkıyor sonuçlar ama e nabızda değil başka bi sistemdeydi
Cubukmakarna HMeyraaa alakası yok ki:) gün çok geçmemişse silik oluyor:) benim 3 gün geçmişti silikti. İkinci de 15 gün geçti anında koyu çizgi çıktı:) ama kız çocuk başka. 2. Yi de kız istiyoruz biz:) allah ne verirse hayırlısını versin tabi:)