Bebegim4 HMeyraaa aynı test aynı siliklik de çıktı beta verdim aynı gün 9 çıktı oğlum 9 aylık inşallah seninde vardır 💙
Benimennembirmelek HMeyraaa cnm benimde boleydi hatta seninki daha net benimkine göre ben suan 23+3 oldum sanada hayırlı olsun
badi_sabaa3 @HMeyraaa adetim geçmişti böyle yaptım ama gebelik çıkmadı hala da adet olmadım 12 gün oldu yani doktora gidip değerlendir gecikme olursa ama 1 hafta bekle derim