Okyanus1 tuba-berfin hiç bilmiyorum sadece muayenede gördü adetim düzenli sayılır zayıfım Ovulasyon testlerinde yumurtlama çatlama gördüm tahliller yapılacak onlardan sonra bir açıklama yapar herhalde
tuba-berfin Okyanus1 muhtemelen esinizde de sorun olduğu icin tüp bebeğe yönlendirme yapmışlar cünkü ben de sizin gibiydim ve doğal yolla hamile kaldım
Okyanus1 Kbr_94 ya çok sevindim inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım tam olarak her şey yapılsın bizede bir yol çizerler diye düşünüyorum sabretmekten başka bir şey gelmiyor zaten elimizden allahım isteyen herkese nasip etsin
Okyanus1 Kelebekk-0307 masajları bende deneyeceğim ama gerçekten ara ara taksamda çoğu zaman akışına bıraktım yok yine olmadı henüz vakti gelmedi demek ki
benimmdunyamm Okyanus1 kaç yıllık evlisin neden hemen tüp bebek bana da senin anca tüp bebekle olur dediler yaptırmadım kendiliğinden 2 sene sonunda hamile kaldım kilo ve insülin direnci olmasına rağmen
Okyanus1 busraokutan canım muayene sırasında pco dedi tüp bebek merkezine yönlendirelim dedi sonra bir kağıt verdi adetin 7. Günü 21. Günü kan verilecek erkek sperm verecek adetin 1. Günü hsg için randevu alınacak ve aile cüzdanı fotokopisi getirilecek yazıyor Ben bu testleri yaptırdım ama hepsini çöpe at burada başlanacak sürece dedi
busraokutan Okyanus1 geçmiş olsun canım. Bildiğim kadarıyla önce doğal yolla ilaçlarla vs deniyor dontorlar hâlâ olmazsa tüp bebeğe yönlendiriyorlar. Sen özele mi gittin canım
benimmdunyamm Okyanus1 kilon varsa zayıfla hatta kilon yoksa bile kilonun %5 ver yumurtalıklar çalışıyor gorumcemdede var bendede var pco ikimizde hamileyiz tedavisiz o ikinciye hamile ben birinciye
_anne_kuzusuu00 Okyanus1 banada doktor pco dedi hatta aşılama yapcakdı glifor ve folilk asit kullandım sonra süt hormonu yüksek dedi 1 ay sonra baslayalım dedi 2 hafta kullandım süt hormonu ilacını sonra mide bulantıları flan başladı ama Su içsem kustum hamile kalmısım pco cocuga engel degil canım kendiliğinden bile oluyor
Okyanus1 _anne_kuzusuu00 1 buçuk yıldır deniyoruz olmuyor eşimde de sorun vardı belki o yüzden olmamıştır
Sehrbnon122 Okyanus1 bencede kuzum hiç Bosuna beklemeye gerek yok ama sana tavsiyem öncesinde histerskobi ol doktoruna söyle o bilir yaptırsın seni embriyoların sana tutunması daha kolaylaşıyor valla
Sehrbnon122 Okyanus1 bencede kuzum hiç Bosuna beklemeye gerek yok ama sana tavsiyem öncesinde histerskobi ol doktoruna söyle o bilir yaptırsın seni embriyoların sana tutunması daha kolaylaşıyor valla
myangelson Okyanus1 bende de pcos vardı 2 sene hiç kimyasal bile gebelik olmadı doktora gidiyorum teşhis koymuyor bir türlü en son bir doktor buldum adam şikayetleri anlatır anlatmaz teşhisi koydu vajinal muayene ile de tescillendi daha sonra 2 ay adetler düzene girsin diye ilaç kullandirtti sonra yumurta geliştirici letu hap verdi sonra da çatlatma iğnesi yapıldı o ay hamile kaldım. Sizde daha önce çatlatma iğnesi falan denendi de öyle mi direk tüp bebek dendi ?
busraokutan myangelson canım letu ve çatlatma iğnesi işe yaradı mı? Benim letuda ikinci ayım. İlk ay içtim ama gebelik oluşmadı. Bu ay da letu içtim bir de ben doktora çatlatma iğnesi olmalı mıyım diye sorduğumda istersen ol demişti bana bırakmıştı ben de çatlatma iğnesi oldum. Düzenli regl olurum sadece kış ve Yaz geçişlerinde atlar adetim. Merak ediyorum acaba bu ay sağlıklı bir gebeliğm oluşacak mı
Okyanus1 myangelson hiçbir şey denenmedi canım zaten yeni öğrendik pco olduğunu bazı tahliller istendi adet olunca onları yapacaklar sonra tahlillere göre ilerler diye düşünüyorum direkt tüp bebek dedi ama öncesinde bir şeyler yaparlar sanırım
Summerwine Pco ile Pcos karıştırılıyor zaten.Pcos daha genetik temelli ve sendromlu olarak ilerliyor.Pco sonradan gelişebiliyor.
CansuDRY Okyanus1 Genetik değil zaten. Ama çoğunlukla ergenlikte fark ediliyor. Geç adet olma, kilolu olma, tüylenme, sivilcelenme ile karakterize. Bunların hiçbiri bende yok mesela. Beslenme alışkanlıklarımız yüzünden vücudumuz bir yerde tepki veriyor.