Bende de bekarken adetim çok çok düzensizdi evlendikten sonra hemen düzene girdi 1 yıl bebek olmayınca doktor a başvurduk bende pko varmış ve insülin çıktı eşimde hiçbir sıkıntı yok bana aşılama önerdiler aşılamam tutmadı sonra tüp bebeğe başladım 2 gün önce transfer oldum heyecanla bekliyorum umarım tutar ama rahatsızlığınız varsa aşılama hiç yapmayın çünkü çok düşük oran o kadar paranıza yazık oluyor direk tüp bebeğe gitmek daha mantıklı pkolarda tüp bebek tutma oranı daha yüksek 🥰