Orkide_20 Türkçe öğretmenliği mezunuyum. Sizin de edebiyat sanırım, başka yorumdan okuduğum kadarıyla. Aynı branş sayılırız. ☺️
Evet dediğiniz gibi hep olumsuzluğa düşüyoruz ve millet ne der düşüncesi bende de oluyor. Eğlence konusu haline getirdiler sanki çevremdekiler benim atanamamamı. Özelde mesleğimi yapmış olmama rağmen öğretmenim diyemez oldum neredeyse, atanmayınca öğretmen gözüyle bakmıyorlar çünkü.
Evet, dediğiniz gibi hakkıyla çalışılan bir yıl aslında tüm bölümlere de yeter. Allah size, bana, burada bu dertten yakınan herkese bu sene layığıyla çalışabilmeyi ve atanabilmeyi nasip etsin inşallah. 🤲🏻