Sehrbnon122 Mouradi yaa ne güzel canım bizde 3 yıl ve evde kutlayayım dedim malum ikiz diye pek dışarı cıkamıyorum korkuyorum risk olmasın diye
Sehrbnon122 Ebbruc neyse tamam tamam ahahaha bu arada eşim gitmekten vazgeçti yaa cok sevindim valla cok mutluyum
sunset_momy Sehrbnon122 yaa ne güzeel Allah ikisinden de mahrum bırakmasın hem erkek hem kız aynı anda tatmış olacaksın çok iyiii 🫶❤️
Ebbruc Sehrbnon122 yaa bak işte her şerde bir hayır vardır derler ☺️ Şükür istediğin oldu, hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
Sehrbnon122 Ebbruc ay evet ev taşıyacaz falan gitseydi nasıl olacaktı hep düşünüyordum üzülüyordum Rabbim dualarımı kabul etti