Sehrbnon122 hmm anladım canım sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah bebeklerinizi. Bende 22 yaşındayım pcos var ilaç icmesem adet olmuyordum 1 yıl 4 aylık evliyiz benimde çevremdeki insanların sürekli sorması canımı çok sıkmıştı sanki ne kadar olmuş evleneli bende acaba hiç mi olmaz korkusuyla tedaviye başladım yumurta geliştirmek için femera başladım çatlatma iğnesi yapıldı ilk deneme başarısız oldu ikincisi hamile kaldım kimyasal gibi bişey düşük yaşadım çok kötü bı süreçti 3 ay adet olmadım yine ilaçla sokturuldu adet olunca yine femara başladım ama iğne günü geciktim gidemedim gittiğimde yumurta 24 mm olmuş iğne yapamam kanama yapar adetten sonra tekrar gel dedi ve ben iğnesiz hamile kalmışım Allah nasip ederse oluyor. Şimdi 17+4 . Allah herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah bizlere de 🤲🤲💕😘