Aminenin_annesi Sehrbnon122 cok güzel olmuşsun canım maşallah nice senelere🤗 bizim de tam 5 yil oldu zaman çabuk geçiyor 😊
Sehrbnon122 HurremSultan eşimle akşam yıldönümümüz onun için nasıl olacak diye Bi deneyeyim dedim aksam evde güzel bi sofra kurayım sürpriz yaparım güzel giyinirim süslenirim dedim ahahah öncesinde bi deneyeyim size göstereyim istedim nasıl olmuşum yakısacak mı diye
HurremSultan Sehrbnon122 hmmm bayıldım cok yakışmış ♥️ sofrayı da at bari fikir olsun🤭🤭🤭 bebiklerinle kutlarsın seneye inşallah 😘
Sehrbnon122 Tunahan_rumeysa16 3 canım Rabbim 3 yıl sonunda bize de nasip etti hem ikizlere hamile olmak cok şükür bu yıl biraz daha özeneyim dedim sonucta 4 kişiyiz agagaha
Tunahan_rumeysa16 Sehrbnon122 maşallah bizde 4 :) bende 14+6 yım 2. Gebeliğim 20 yasindayim genç annelerdenim 😊
Sehrbnon122 Asliormanci canım ikiz oldugu için 3 kattayım bide merdiven inip çıkmaktan korkuyorum 7 aya kadar dısarı cıkmak istemiyorum tehlikeli olur diye tüp bebek bide ondan malesef seneye insallah dısarda kutlarız hep beraber
Livan Sehrbnon122 ya Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım🥰🧿 benimde çıkmayan göbüş doğuma 1 hafta kala çıktı 🤦🏻♀️😂😂
Sehrbnon122 Livan benimde hiç ikiz vs gibi degil diyorlar bende küçük küçük diyordum ya hep görüyorduj postaları belki ama dün doktorum 20 haftada olmalarına ragmen ikisininde 460 ve 450 gram olduklarını söyledi demekki göbek ile alakası cidden yokmuş