Yarenn92 onurhan ne güzel az kalmış kavuşmanıza Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bebeğini 🌸
Yarenn92 findiklibadem bana hiç birşey demedi yazdı geçti sorduğumda da normal dedi biraz daha devam edeyim baktım şişkinlik sürüyor senin gibi değiştiririm çok teşekkür ederim tavsiyen için
112268 Yarenn92 devletteki doktor mu yazdı bunu canım bana da doktor yazdı özel doktoruma gösterdim bir sıkıntı olmaz dedi bir hafta oldu kullanıyorum o kadar memnunum ki anlatamam sana vücudum çok güçsüz kalmıştı şimdiden etkisini görmeye başladım doğuma kadar kullanicam çok etkili bir ilaç şişkinlik yapar mı bilmiyorum tabi orasını.
Yarenn92 112268 özele gidiyorum canım oradaki kadın doğum doktorum yazdı sorduğumda şişkinlik yapıyor dedim neredeyse herkes bunj kulşanıyor ama istiyorsan başka çeşitlerinde var eczanede değiştirebilirsin dedi bende biraz daha devam edeyim diyorum olmadı öyle yaparım
Pelinakcn Yarenn92 ben kullanıyorum ama öyle bir etki yapmadı. Kahvaltıdan 1 saat önce ya da kahvaltıdan 2 saat sonra iç dediler bana. Çay, kahve, süt, kola gibi şeyler etkiliyormuş sanırım eczacı öyle demişti
Yarenn92 myangelson evet oda öyle dedi ama iyi bir vitaminmiş bende hrmen değiştirmek istemedim devam edicem biraz daha olmadı öyle yaparım
yaasemin Yarenn92 ben gece yatmadan kulanıyorum sabah troit ilacımi içiyorum ac karınla ama gece kullandigim için bi rahatsızlık şişkinlik yapmıyor isterseniz bide gece deneyin
Yarenn92 Kahvesever anladım canım bende devam ediyorum bakalım belki vücutla alakalıdır bilmiyorum ki böyle devam ederse değiştiririz
112268 Yarenn92 evet benim doktorum da öyle söyledi çoğu gebe kullanıyor ünlü bir ilaç dedi ben memnunum ama sen değilsen değiştir canım
myangelson Yarenn92 içinde az folik asit falan var belki ondan öyle demiştir bende de 16. Haftamda verdi sezaryen oldum devamında da kullan dedi bana