Yarenn92 ben kullanıyorum ama gece yatmadan önce alıyorum.Doktorum ilacı içmeden 2-3 saat önce yada sonra süt veya süt ürünleri,çay,kahve tüketmemiş olmalısın yoksa şişkinlik yapabilir demişti bu yüzdende akşam yatmadan önce içiyorum şuana kadar hiç sorun yaşamadım