tube Doktorumun üç hastane ile de anlasmasi var fakat üçüncü basamak yenidoğan ünitesi olan Ankara’da Koru ve Memorial var ben bunu doktorumla da görüştüm ve ortak kararimiz Koru oldu . Sizin Koru tecrübeniz kötü olduğu için Memorial ya da Tobb daha iyi olacaktır. Memoriladen hiç olumsuz bir hikaye duymadim🤗