Pamugum02 ben 3 kez gittim canim ama ulasabilir bir doktor komsumun kizi covid oldu ve test verdigi gunde benim evimdeydi pozitifi duyunca aninda doktoru aradim mesai saatleri icerisinde bile acmasi hosuma gitti acikcasi ve cok sakin rahatlatici ses tonuyla su serpti icime benim bebegime mesela kayseride bobreginde genisleme kalbinde parlaklik ve aminiyotik bant var dediler ilk basladigimda ayse hanima bunlari belirttim mesela 3 defa gittim ucunde de bakti sag olsun 2 defa kayseride ayrintili ultrason cekindim haftasi degildi dedim yeniden cekineyimmi dedim gerek yok canim cekinmissin 2 defa dedi tek problem bunun doktorla alakasi yok hastane alakali renkli ultrason ekstra paraymis onu istiyorsan kayit yaptirirken belirtmek lazimmis sorun parada degilde boyle bir uygulama sacma geldi bana