Yehsen-27 canınızı sıkmayın gebeliğimi ilk öğrendiğimden beri tshım hep yüksekti, 4 ile 8 arasında gitti geldiler endokrinoloji doktoru ilaçta başlattı şu an 25 haftalığız ve gayet yolunda gidiyor her şey, gönlünüzü ferah tutun hamilelikte yükselmesi normal deniliyor.