Canım bende 2020 yılında normal doğum yapmıştım tek kişilik odada sancı çektim doğum yaptım ve 2 gün tek kişilik odada kaldım çok memnun kaldım yanımdada annem kaldı banyomu yaptım,TVmi izledim,yemekleri çok güzeldi hemşireler iyiydi ..benim bulunduğum katta kalan herkesin odası tek kişilikti