Zehra-kaya Zuhalsareelif Evet çok haklısınız çok ıhmal var bende 10 ay önce yaptım neredeyse bebegımı kaybediyordum 1 hafta yogun bakımda yatmak zorunda kaldı o hastane hakkında çok şikayet varmıs ben bunu doğumdan sonra öğrendim
Neslikra06 genccanne yok ben katılmadım refakatçim annemdi katılman şart değil herkese alıyorlar refakatçi
Neslikra06 yerlersenietipuff eşi olan da gördüm ben ama refakatçimiydi görmeye mi gelmişti bilmiyorum eşi yürütüyordu bi bayanı doğum yapmamıştı daha
Asibel aysegulpkr merhaba 1.5 ay önce acilen orada doğum yapmak zorunda kaldım. Orada takipli olmama rağmen her şekilde çok ilgilendiler. Sezeryan oldum. 2 gün kaldım eşim durdu benimle tek kişilik oda rica ettim boş vardı onlarda verdiler