aysegulpkr 11 gün önce orda doğum yaptım,sancını doğumunu tek kısılık odalarda yapıyorsun yanına bır kısı alıyorlar ama doğum olacağı zaman çıkarıyorlar doğum yaptıktan sonra benı 2 kısılık odaya aldılar zaten perde var ayrı televızyon dolap falan var,hemsıreler doktorlar ebeler falan çok ılgılıydıler benım normal doğum oldu baya yardımcı oldular sakınlestırdıler