Zehragniken Esraaaa_ Valla o kadar sıcak ki şimdi bile doğursam gıkım çıkmaz heralde 😄 tabi ki en azından 2 hafta daha beklese amenna
Ibooya Pelinakcn benim kızım olacak 2. bebeğime hamileyim ilk kızım da 3 yaşına girecek tam doğum zamanı 😂
Elvanguzel Nsrn1 aminnn canım😍😍 aramizda 2 gün var bizimde son 52 inşallah sabırsızlıkla bekliyoruz erken doğarsa 30 dan az bakalım inşallah 37.haftalari görürüz 🥰
Deletedmom_7 Nsrn1 Vallahi ben zorlanıyorum kasılmalarım var bebek gittikçe ağırlaşmaya başladı hareketleri çok sertleşti ve gece uyuyamıyorum🥺 Üstelik bir de şu sıralar idrar yolu enfeksiyonu ile uğraşıyorum geldi mi üst üste geliyor
Nsrn1 Deletedmom_7 rabbim şifa versin dayanma gücü versin inşallah ❤️ ben çok ağırlaşmadım henüz, doğum sonrasında izne ihtiyacım olduğu için de mecburen çalışmam gerekiyor bir süre daha. İdare ediyorum ama çok şükür şimdilik 😊
Bus-95 Deletedmom_7 geçmiş olsun bende aynı durumdan muzdaribim ne yazık ki Allah acil şifalarımızı versin 🙏
Deletedmom_7 Nsrn1 Ay bir de çalışıyor musunuz Helal olsun size Ben kilo almadım ama Göbeğim çıktı biraz
Deletedmom_7 Nsrn1 Maşallah rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏 Ben de öğretmenim zaten istesem de şu an çalışamam okullar tatil biraz izne erken çıkmış olduk işte😂
Nsrn1 Deletedmom_7 şans sizden yana olmuş 😂 ama evde oturmaya alışmayın yürüyüş falan yapın bencee 😊 tabii hareket yasağınız falan yoksa
Deletedmom_7 Nsrn1 Aslında Şans benden yana olmadı bu sefer de doğum izinleri hep tatile denk geldi🙄 hareket yasağım yok da havalar şu sıralar sıcak olduğundan fazla dışarı çıkamıyorum 🥴
Nsrn1 Deletedmom_7 ben de mütemadiyen rapor alıp almamak konusunda gelgit yaşıyorum. Doğum sonrası iznim çok lazım olacak kadro meselesi falan olursa ücretsiz izinde olmamam gerekiyor seneyi izinle raporla çıkarmam gerekiyor 🙄
Deletedmom_7 Nsrn1 eğer imkanınız varsa çok zorlanmiyorsaniz izne geç çıkın doğum sonrasına daha çok lazım.