Aminegokce çantamı birazcık hazırladım sayılır ama memlekete dönünce detaylı bir çalışma yapacağım bununla ilgili 😄 şu an herhangi bir erken olma durumu vs olursa diye sadece bebek bakım çantası içine ufak bir hazırlık yaptım o kadar. 2 takım hastane çıkışı koydum 2 takım da alt üst pijama koydum. Bebek bezi ıslak mendil kendim için iç çamaşırı atlet ped ve bir takım pijama koydum. Ama dediğim gibi bu sadece herhngi bir erkenlik durumu olursa diye acil durum çantası oldu 😄