Nsrn1 Oğluşumla kavuşmamıza son 50 günümüz kaldıı 🥰 Rabbim tüm hamilelerin son günlerinin kolay geçmesini sağlar sağlıklı sıhhatli kolay doğum nasip eder hepimize 💜 bebişlerimizi sağ salim kucağımıza alalım inşallah 💜
Aminegokce Nsrn1 Zehragniken Pelinakcn northandmother Deletedmom_7 Yoğun olarak kaç ay aralığı kıyafet aldınız şuan başladım ama unutmuşum neler alacağımı🤷🏻♀️
Zehragniken Esraaaa_ şu 2 gündür kasılmalarim çok arttı karnım taş kesiliyor ve bebek aşağı çok baskı yapıyor . Cati ağrılarım daha da arttı yürümekte bile zorlanıyorum artık. Onun dışında ara ara kasıklarıma adet agrisi gidiyor ama buyuk ihtimalle yalancı sancılar. Bizim kız çok durmayacak heralde öyle hissediyorum
Nsrn1 Hepimizin çok az kalmış hayırlısıyla tamamlayalım bu süreci inşallah 💜 doğumu yaklaşanlar neler yapıyor egzersiz vs yapıyor musunuzz
Deletedmom_7 Nsrn1 benimde son 50 günlerimiz aynı 🤗🤗💙 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin sıpaları☺️
Nsrn1 Deletedmom_7çok şükür iyi geçiyor. Psikolojik olarak biraz zorlanıyorum yalnızlıktan dolayı ama onu da bir şekilde atlatmaya çalışıyorum çok az kaldı diye avutuyorum kendimi 😄 iş güç telaşıyla geçiyor günlerim şu an için sıkıntım yok Allah’a şükür 😊 sizin nasıl geçiyor zorlanmalar başladı mı yoksa
Deletedmom_7 Nsrn1 Vallahi ben zorlanıyorum kasılmalarım var bebek gittikçe ağırlaşmaya başladı hareketleri çok sertleşti ve gece uyuyamıyorum🥺 Üstelik bir de şu sıralar idrar yolu enfeksiyonu ile uğraşıyorum geldi mi üst üste geliyor
Esraaaa_ Zehragniken 36 bittikten sonra bi sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle ya ben keşke erken gelse diye geçiriyorum içimden sonra pişman oluyorum benimde çok sertleşme oluyor karnımda bide kasıklarımda ağrı oluyor ama şiddetli ve yoğun değil Hayırlısı olsun 🤗
Meryy69 Nsrn1 ahh bizimde 49 günümüz kaldiii nasıl bir heyecan bir an çabuk geçiyor bir an hiç geçmiyor Allah’ım sağlık la kucağımiza almayı nasip etsin ❤️
Zehragniken Esraaaa_ Valla o kadar sıcak ki şimdi bile doğursam gıkım çıkmaz heralde 😄 tabi ki en azından 2 hafta daha beklese amenna