anne96 ben 8-9 haftalıkta çok fena bir enfeksiyon geçirdim ama öyle böyle değil karnım yanlarım ağrıyprdu oturamıyordum kalkamıyordum çok çok kötüydü hamilelere göre antibiyotik veriyorlar çok düşük doz yani bebeği ne etkilemesi sana bile çok zor faydası oluyor kullanmıştım , kullanmazsan daha kötü çünkü bu sefer Rahime. Kadar ilerleyebilir bu enfeksiyon