Benim serklaj yapdi düşük riskim vardı tahkime dikiş atıldı bebeğimi tutsun diye öncesinde o dönemde enfeksiyon için 1 hafta antibiyotik de kullandım ve şimdi de bol bol su içiyorum arada kontrol ettirmem tekrar bakılsın diye .doktorunuzu dinleyin enfeksiyon ciddi durumdur doktorunuz durumunuzu bilir kafanıza göre hareket etmeyin takipte okun bu konuda sürekli